اضافه شدن گزینههایی نظیر ایربگهای پردهای و سامانه پیشگیری از تصادف و مواردی از این دست هم بر ایمنی محصول جدید بهمنموتور افزودهاند و هم این ماشین را برای رقابت با دیگر خودرو های هم رده مانند تیگو 8 پرو آماده کرده است. فقط ای کاش سیستم چهارچرخ متحرک هم برای این ماشین در نظر گرفته میشد تا بتوانیم با توجه به افزایش قدرت، نیمنگاهی هم به خارج از جاده داشته باشیم که متاسفانه به هر دلیل این امر محقق نشده است. نکته منفی دیگر اختلاف قیمت بسیار زیاد میان جتور X70 پلاس با نسخه ساده است که احتمالاً فیدلیتی پرستیژ را از دسترس بسیاری از طرفدارانش خارج خواهد کرد. همچنین موتورهای پیشرفته توربو با توجه به راندمان بالا نیاز به روغن و بنزین با کیفیت بالاتر دارند و همین مراقبت از فیدلیتی پرستیژ را در شرایط خاص کشورمان مقداری دشوار خواهد ساخت.
داخل فیدلیتی پرستیژ
طراحی داخلی فیدلیتی پرستیژ نسبت به نسخه پرایم به شکل محسوسی ارتقاء یافته و حالا با یک کابین مدرن و شیک با امکانات کاملتر از قبل مواجه هستیم. مثلاً نمایشگرهای ماشین فیدلیتی پرستیژ از نوع نمایشگرهای عریض بهم پیوسته که به سبک خودروهای مرسدس بنز طراحی شدهاند حال و هوای لاکچری بهتری به کابین بخشیدهاند و طراحی جدید دریچهها و پنل سیستم تهویه، نشان از پختگی بیشتر نسخه پلاس یا هما فیدلیتی پرستیژ دارند. ظاهر و چیدمان بسیاری از قسمتهای دیگر مثل اهرم دنده و ادوات کنسول میانی خودروی پرستیژ هم مورد بازنگری قرار گرفتهاند تا هارمونی کلی میان قطعات بهبود یابد.
در خصوص فضاسازی داخل فیدلیتی پرستیژ اما تفاوتها چندان محسوس نیست و همچنان با صندلیهایی مناسب برای 5 بزرگسال و 2 کودک روبرو هستیم. همچنین یک صندوق عقب جادار ما را در سفرهای خانوادگی پشتیبانی خواهد نمود. تازه در صورت خواباندن صندلیهای عقب میتوان به یک محفظه کاملاً جادار 1680 لیتری دسترسی داشت که چیزی از یک وانت کم ندارد. کیفیت متریال مورد استفاده در داخل فیدلیتی پرستیژ هم اندکی بهبود یافته و حالا مشخصات فیدلیتی پرستیژ به مشخصات خودروهای نیمهلوکس کرهای مانند کیا K5 نزدیک شده است که جای امیدواری دارد.
طراحی فیدلیتی پرستیژ
فیسلیفت صورت گرفته روی این خودرو یعنی ماشین فیدیلیتی پرستیژ که الهام گرفته شده از ماشین جتور X70 پلاس می باشد به حدی کامل بوده که در اکثر زوایا احساس میکنیم با یک خودرو کاملاً جدید روبرو شدهایم. مثلاً در بخش دماغه یک جلوپنجره 8 ضلعی بزرگ جایگزین مدل ساده قبلی شده و ترکیب آن با چراغهای خشنتر، سپر متفاوت و LED های عمودی ظاهری تهاجی و با ابهت به فیدلیتی پرستیژ بخشیدهاند.
عکس طراحی ماشین فیدیلیتی پرستیژ
در باز طراحی فیدلیتی پرستیژ با توجه به بالا بودن هزینه بازطراحی بخش کناری، نیمرخ را تغییر چندانی ندادهاند و تنها به استفاده از قطعات کرومی، رنگآمیزی ضربهگیرهای کناری و استفاده از رینگها و آینههای جدید بسنده کردهاند؛ اما در قسمت انتهایی فیدیلیتی پرستیژ مجدداً شاهد دگرگونی اساسی هستیم و چراغهای جدید بهم پیوسته در ترکیب با چیدمان متفاوت سپر و استفاده از اگزوزهای چهارتایی (که برخلاف نسخه پرایم واقعی هستند) ظاهر م ماشین فیدلیتی پرستیژ را به کراساوور های اسپرت مانند دیگنیتی پرستیژ نزدیک نمودهاند. در بررسی فیدلیتی پرستیژ یکی دیگر از تغییرات دیده شده این است که پلاک هم از سپر به درب صندوق انتقال یافته تا فضای خالی این بخش که روی نسخه پرایم مقداری آزاردهنده بود به نوعی پر کند.